اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علی زند وکیلی گلهای شمعدانی

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام گلهای شمعدانی

Text Music Ali Zandvakili Called Golhaye Shamdani

 ♩♪امشب تمام عاشقان را دست به سر کن ♩♪
 ♩♪یک امشبی با من بمان با من سحر کن ♩♪
 ♩♪بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را کج کن ♩♪
 ♩♪کلاه دستی بزن مطرب خبر کن ♩♪

متن آهنگ گلهای شمعدانی از علی زند وکیلی

 ♩♪امشب تمام عاشقان را دست به سر کن ♩♪
 ♩♪یک امشبی با من بمان با من سحر کن ♩♪
 ♩♪بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را کج کن ♩♪
 ♩♪کلاه دستی بزن مطرب خبر کن ♩♪

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد