اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ فریدون آسرایی شور عاشقانه

متن آهنگ فریدون آسرایی به نام شور عاشقانه

Text Music Fereydoun Asraei Called Shoore Asheghaneh

♩♪♬چه شبی به به زیر این بارون نفسم سر بر دوشم بگذار♩♪
♩♪♬بغلم کن ای همه آرامش که دوست دارم دریا دریا♩♪
♩♪♬چه شور عاشقانه ای چه حس شاعرانه قدم بزن کمی با من♩♪
♩♪♬بگو که عاشق منی بگو که دل نمیکنی همیشه با منی با من♩♪

متن آهنگ شور عاشقانه از فریدون آسرایی

♩♪♬چه شبی به به زیر این بارون نفسم سر بر دوشم بگذار♩♪
♩♪♬بغلم کن ای همه آرامش که دوست دارم دریا دریا♩♪
♩♪♬چه شور عاشقانه ای چه حس شاعرانه قدم بزن کمی با من♩♪
♩♪♬بگو که عاشق منی بگو که دل نمیکنی همیشه با منی با من♩♪

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد