اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ عماد طالب زاده واست میره دلم

متن آهنگ عماد طالب زاده به نام واست میره دلم

Text Music Emad Talebzadeh Called vasat mire delam

♩♪♬با چشات زل بزن توی چشام ♩♪♬
♩♪♬دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هووام♩♪♬
♩♪♬دیوونتم میدونی خودتم ♩♪♬
♩♪♬من که عاشقتم مث پروانه دورتم♩♪♬

متن آهنگ واست میره دلم از عماد طالب زاده

♩♪♬با چشات زل بزن توی چشام ♩♪♬
♩♪♬دیوونه شو برام با تو خوبه حال و هووام♩♪♬
♩♪♬دیوونتم میدونی خودتم ♩♪♬
♩♪♬من که عاشقتم مث پروانه دورتم♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد