اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ گرشا رضایی دلم هوس کرده

متن آهنگ گرشا رضایی به نام دلم هوس کرده

Text Music Garsha Rezaei Called Delam Havas Karde

↑♩♫دلم هوس کرده با تو دریارو ↑♩♫
↑♩♫همین الان پاشو چمدونو بردارو↑♩♫
↑♩♫نذار ببینن همه صورت ماهتو ↑♩♫
↑♩♫من که مجنونم تو بیا و لیلا شو↑♩♫

متن آهنگ دلم هوس کرده از گرشا رضایی

↑♩♫دلم هوس کرده با تو دریارو ↑♩♫
↑♩♫همین الان پاشو چمدونو بردارو↑♩♫
↑♩♫نذار ببینن همه صورت ماهتو ↑♩♫
↑♩♫من که مجنونم تو بیا و لیلا شو↑♩♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد