اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علیرضا طلیسچی مادر

متن آهنگ علیرضا طلیسچی به نام مادر

Text Music Alireza Talischi Called Madar

✿●✿یه روز دلم واسه یه سایه هم یه ریز میشه ✿●✿
✿●✿من میمونی پیش من که فرصتم کمه✿●✿
✿●✿فدای خط اخم تو کی میگه دیگه ✿●✿
✿●✿پیر شدی تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه✿●✿

متن آهنگ مادر از علیرضا طلیسچی

✿●✿یه روز دلم واسه یه سایه هم یه ریز میشه ✿●✿
✿●✿من میمونی پیش من که فرصتم کمه✿●✿
✿●✿فدای خط اخم تو کی میگه دیگه ✿●✿
✿●✿پیر شدی تو بی نظیر شدی این حرف قلبمه✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد