اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ مهدی یغمایی دختر دربار

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام دختر دربار

Text Music Mehdi Yaghmaei Called Dokhtare Darbar

♩♪♬این عشق بجوشد بشود زلزله درما♩♪♬
♩♪♬تو باز بخندی و لپت چال بیوفتد♩♪♬
♩♪♬من کیف کنم گرم شوم در دل سرما♩♪♬
♩♪♬من کیف کنم گرم شوم در دل سرما♩♪♬

متن آهنگ دختر دربار از مهدی یغمایی

♩♪♬این عشق بجوشد بشود زلزله درما♩♪♬
♩♪♬تو باز بخندی و لپت چال بیوفتد♩♪♬
♩♪♬من کیف کنم گرم شوم در دل سرما♩♪♬
♩♪♬من کیف کنم گرم شوم در دل سرما♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد