اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ امیر رشوند هواتو دارم

متن آهنگ امیر رشوند به نام هواتو دارم

Text Music Amir Rashvand Called Havato Daram 

♩♪♬هوامو داشته باش هواتو دارم چه خوبه این حسی که با تو دارم♩♪♬
♩♪♬چقدر به هم میایم من و تو با هم این روزا مثل آرزوهامن♩♪♬
♩♪♬هوامو داشته باش هواتو دارم چه خوبه این حسی که با تو دارم♩♪♬
♩♪♬چقدر به هم میایم من و تو با هم این روزا مثل آرزوهامن♩♪♬

متن آهنگ هواتو دارم از امیر رشوند

♩♪♬هوامو داشته باش هواتو دارم چه خوبه این حسی که با تو دارم♩♪♬
♩♪♬چقدر به هم میایم من و تو با هم این روزا مثل آرزوهامن♩♪♬
♩♪♬هوامو داشته باش هواتو دارم چه خوبه این حسی که با تو دارم♩♪♬
♩♪♬چقدر به هم میایم من و تو با هم این روزا مثل آرزوهامن♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ هواتو دارم از امیر رشوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد