اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده داد و فریاد

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام داد و فریاد

Text Music Mohsen EbrahimZade Called Dodo Faryad

✿●✿سر من داد بزن داد و فریاد بزن تو فقط برگرد خونه✿●✿
✿●✿تو اگه جار بزنی این دلو افسار بزنی از عشق چی میمونه✿●✿
✿●✿دل تو رام نبود این دل من دام نبود خواب هر شبم یه خواب پریشونه✿●✿
✿●✿به دلم دست نزن آخ منو هی پس نزن دیگه بعد از این صدام کن دیوونه✿●✿

متن آهنگ داد و فریاد از محسن ابراهیم زاده

✿●✿سر من داد بزن داد و فریاد بزن تو فقط برگرد خونه✿●✿
✿●✿تو اگه جار بزنی این دلو افسار بزنی از عشق چی میمونه✿●✿
✿●✿دل تو رام نبود این دل من دام نبود خواب هر شبم یه خواب پریشونه✿●✿
✿●✿به دلم دست نزن آخ منو هی پس نزن دیگه بعد از این صدام کن دیوونه✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد