اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ حامد همایون نارفیق

متن آهنگ حامد همایون به نام نارفیق

Text Music Hamed Homayoun Called Narafigh

✿●✿من کنار هیشکی دردم کم نشد ✿●✿
✿●✿من رفیقامم عوض کردم نشد✿●✿
✿●✿همه ی یک جوری نشون دادن بدن ✿●✿
✿●✿اونا که دورم بودن دورم زدن✿●✿

متن آهنگ نارفیق از حامد همایون

✿●✿من کنار هیشکی دردم کم نشد ✿●✿
✿●✿من رفیقامم عوض کردم نشد✿●✿
✿●✿همه ی یک جوری نشون دادن بدن ✿●✿
✿●✿اونا که دورم بودن دورم زدن✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد