اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ امین بانی زیبای تماشایی

متن آهنگ امین بانی به نام زیبای تماشایی

Text Music Amin Bani Called Zibaye Tamashaei

✿●✿خوش به حالم که حالم کنارت خوبه✿●✿
✿●✿بی قرارم رو شونت که سر میذارم ✿●✿
✿●✿بهتر از من میدونی که دوست دارم✿●✿
✿●✿بهتر از من میدونی که دوست دارم ...✿●✿

متن آهنگ زیبای تماشایی از امین بانی

✿●✿خوش به حالم که حالم کنارت خوبه✿●✿
✿●✿بی قرارم رو شونت که سر میذارم ✿●✿
✿●✿بهتر از من میدونی که دوست دارم✿●✿
✿●✿بهتر از من میدونی که دوست دارم ...✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد