اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ آرشاوین کوته مو

متن آهنگ آرشاوین به نام کوته مو

Text Music Arshavin Called Kootah Moo

✿●✿چهره ات دلفریب است ای تو مهتاب روی من✿●✿
✿●✿رنگ مویت عجیب است ای تو کوته موی من✿●✿
✿●✿عطر تو بی رقیب است ای گل شب بوی من ای نگارم ای قرارم✿●✿

متن آهنگ کوته مو از آرشاوین

✿●✿چهره ات دلفریب است ای تو مهتاب روی من✿●✿
✿●✿رنگ مویت عجیب است ای تو کوته موی من✿●✿
✿●✿عطر تو بی رقیب است ای گل شب بوی من ای نگارم ای قرارم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد