اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ میثم ابراهیمی معلومه کجایی

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام معلومه کجایی

Text Music Meysam Ebrahimi Called Maloome Kojaei

♫✿♬فکرم باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من♫✿♬
♫✿♬من و یادت و شب ...♫✿♬
♫✿♬فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من♫✿♬
♫✿♬من و یادت و شب دیوونه کرد ...♫✿♬

متن آهنگ معلومه کجایی از میثم ابراهیمی

♫✿♬فکرم باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من♫✿♬
♫✿♬من و یادت و شب ...♫✿♬
♫✿♬فکر من باش یه ذره تو که فکرت یه سره زده به سر من♫✿♬
♫✿♬من و یادت و شب دیوونه کرد ...♫✿♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ معلومه کجایی از میثم ابراهیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد