اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علی صدیقی دیوونه

متن آهنگ علی صدیقی به نام دیوونه

Text Music Ali Sedighi Called Divooneh

♬♩♪من تموم شهرو دنبال توئه دیوونه میگردم بی علت♬♩♪
♬♩♪اگه کاری واست کردم از علاقمه؛ بی منت♬♩♪
♬♩♪من تموم شهرو دنبال توئه دیوونه میگردم بی علت♬♩♪
♬♩♪اگه کاری واست کردم از علاقمه؛ بی منت♬♩♪

متن آهنگ دیوونه از علی صدیقی

♬♩♪من تموم شهرو دنبال توئه دیوونه میگردم بی علت♬♩♪
♬♩♪اگه کاری واست کردم از علاقمه؛ بی منت♬♩♪
♬♩♪من تموم شهرو دنبال توئه دیوونه میگردم بی علت♬♩♪
♬♩♪اگه کاری واست کردم از علاقمه؛ بی منت♬♩♪

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دیوونه از علی صدیقی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد