اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علی یاسینی دورترین نزدیک

 متن آهنگ علی یاسینی به نام دورترین نزدیک

Text Music Ali Yasini Called Door Tarin Nazdik

✿●✿دنبالت دنیارو من گشتم رفته ی بی برگشتم نشونتو از کی بگیرم✿●✿
✿●✿خودت بگو رفتی کجا از پیش من دور ترین نزدیک من نذار تورو از من بگیرن✿●✿

 متن آهنگ دورترین نزدیک از علی یاسینی
✿●✿دنبالت دنیارو من گشتم رفته ی بی برگشتم نشونتو از کی بگیرم✿●✿
✿●✿خودت بگو رفتی کجا از پیش من دور ترین نزدیک من نذار تورو از من بگیرن✿●✿
به لینک زیر مراجعه نمایید :
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد