اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ آرون افشار زلزله

متن آهنگ آرون افشار به نام زلزله

Text Music Aron Afshar Called Zelzele

♩♪♬زلزله میکنی در قلب آرام من ♩♪♬
♩♪♬این همه سعی نکن افتاده ای در دام من♩♪♬
♩♪♬از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی ♩♪♬
♩♪♬من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی♩♪♬

متن آهنگ زلزله از آرون افشار

♩♪♬زلزله میکنی در قلب آرام من ♩♪♬
♩♪♬این همه سعی نکن افتاده ای در دام من♩♪♬
♩♪♬از تپش می ایستد دل تا نگاهم میکنی ♩♪♬
♩♪♬من خرابم پس بگو کی رو به راهم میکنی♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ زلزله از آرون افشار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد