اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ افشین آذریشمال یولوندا

متن آهنگ افشین آذری به نام شمال یولوندا

Text Music Afshin Azari Called Shumal Yolunda

✿●✿هی وای سئن اولیدون من اولیدیم ال اله قولیم قولوندا✿●✿
✿●✿هی وای ای کاش تو بودی من بودم دست تو دست هم ✿●✿
✿●✿بوینونو گوجاخلیدیم گئجلر شمال یولندا✿●✿
✿●✿دستمو مینداختم دور گردنت شبها تو جاده شمال✿●✿
متن آهنگ شمال یولوندا از افشین آذری + ترجمه آهنگ

✿●✿هی وای سئن اولیدون من اولیدیم ال اله قولیم قولوندا✿●✿
✿●✿هی وای ای کاش تو بودی من بودم دست تو دست هم ✿●✿
✿●✿بوینونو گوجاخلیدیم گئجلر شمال یولندا✿●✿
✿●✿دستمو مینداختم دور گردنت شبها تو جاده شمال✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ شمال یولوندا از افشین آذری + ترجمه آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد