اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ حمید عسکری گذشته

متن آهنگ حمید عسکری به نام گذشته

Text Music Hamid Askari Called Gozashte 

♩♪من با تنهایی میجنگم تو ولی سرت شلوغه فرق من با تو همینه♩♪
♩♪فرق من با تو همینه ...♩♪
♩♪هنوز این حس وامونده از اون رابطه جا مونده چرا تنهام نمیذاری♩♪
♩♪چقد خسته ام از این تکرار من آلودت شدم انگار درست عین یه بیماری♩♪

متن آهنگ گذشته از حمید عسکری

♩♪من با تنهایی میجنگم تو ولی سرت شلوغه فرق من با تو همینه♩♪
♩♪فرق من با تو همینه ...♩♪
♩♪هنوز این حس وامونده از اون رابطه جا مونده چرا تنهام نمیذاری♩♪
♩♪چقد خسته ام از این تکرار من آلودت شدم انگار درست عین یه بیماری♩♪

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد