اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علیرضا قربانی عاشقانه نیست

متن آهنگ علیرضا قربانی به نام عاشقانه نیست

Text Music Alireza Ghorbani Called Asheghane Nist 

با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم 
با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم
با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم 
با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم

متن آهنگ عاشقانه نیست از علیرضا قربانی

با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم 
با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم
با من بخوان تا این ترانه را با تو سفر کنم 
با من بخوان تا در هوای تو شب را سحر کنم

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ عاشقانه نیست از علیرضا قربانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد