اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ رضا ملک زاده صورت جذاب

متن آهنگ رضا ملک زاده به نام صورت جذاب

Text Music Reza Malekzade Called Soorate Jazzab  

✿●✿با من باش من عاشق آن لحظه نابم ✿●✿
✿●✿بی تابم دریابم دیوانه آن صورت جذابم ✿●✿
✿●✿میخوابم در خواب منی گوهر کمیابم✿●✿
✿●✿با من باش من عاشق آن لحظه نابم ...✿●✿

متن آهنگ صورت جذاب از رضا ملک زاده

✿●✿با من باش من عاشق آن لحظه نابم ✿●✿
✿●✿بی تابم دریابم دیوانه آن صورت جذابم ✿●✿
✿●✿میخوابم در خواب منی گوهر کمیابم✿●✿
✿●✿با من باش من عاشق آن لحظه نابم ...✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد