اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ رضا بهرام لطف

متن آهنگ رضا بهرام به نام لطف

Text Music Reza Bahram Called Lotf

●♪♫زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من●♪♫
●♪♫نخواهی بگذری از این دل آزرده من ...●♪♫
●♪♫بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند همه دنیا که میداند●♪♫
●♪♫تویی حال خوش این باور پژمرده من ...●♪♫

متن آهنگ لطف از رضا بهرام

●♪♫زیبای من تنها تویی صبر و قرار من همه دار و ندار من●♪♫
●♪♫نخواهی بگذری از این دل آزرده من ...●♪♫
●♪♫بی تو که لبخندی دگر با من نمیماند همه دنیا که میداند●♪♫
●♪♫تویی حال خوش این باور پژمرده من ...●♪♫

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد