اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ سینا درخشنده دلبر شیرین

متن آهنگ سینا درخشنده به نام دلبر شیرین

Text Music Sina Derakhshande Called Delbare Shirin

♩♪♬ای داد از دلم بین این همه آدم ♩♪♬
♩♪♬دلمو به تو دادم این یعنی عشق♩♪♬
♩♪♬ای داد از دلم عاشقت شدم کم کم ♩♪♬
♩♪♬چه خبره تو قلبم این یعنی عشق♩♪♬

متن آهنگ دلبر شیرین از سینا درخشنده

♩♪♬ای داد از دلم بین این همه آدم ♩♪♬
♩♪♬دلمو به تو دادم این یعنی عشق♩♪♬
♩♪♬ای داد از دلم عاشقت شدم کم کم ♩♪♬
♩♪♬چه خبره تو قلبم این یعنی عشق♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دلبر شیرین از سینا درخشنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد