اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ امیرعلی رفت دلم

متن آهنگ امیرعلی به نام رفت دلم

Text Music Amirali Called Raft Delam

✿●✿ از دستم رفت دلم از روزی که رفت دلم ✿●✿
✿●✿برات بشین حرف دارم باهات بیوفته نگام بیوفته تو نگات✿●✿
✿●✿میخوام بگم میخوام بگم کم آوردم خودت ببین چی اوردی سر دلم✿●✿

متن آهنگ رفت دلم از امیرعلی

✿●✿ از دستم رفت دلم از روزی که رفت دلم ✿●✿
✿●✿برات بشین حرف دارم باهات بیوفته نگام بیوفته تو نگات✿●✿
✿●✿میخوام بگم میخوام بگم کم آوردم خودت ببین چی اوردی سر دلم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد