اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ یاسر محمودی الو الو

متن آهنگ یاسر محمودی به نام الو الو

Text Music Yaser Mahmoudi Called Alo Alo

✿●✿الو الو الو الو جون جفتمون نرو ✿●✿
✿●✿این دفعه نابود میشم اگه ول کنی منو✿●✿
✿●✿من بهت نیاز دارم دل من تورو میخواد ✿●✿
✿●✿تا جوابمو ندی نفسم در نمیاد✿●✿

متن آهنگ الو الو از یاسر محمودی

✿●✿الو الو الو الو جون جفتمون نرو ✿●✿
✿●✿این دفعه نابود میشم اگه ول کنی منو✿●✿
✿●✿من بهت نیاز دارم دل من تورو میخواد ✿●✿
✿●✿تا جوابمو ندی نفسم در نمیاد✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد