اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ افشین آذری عطر تنت

متن آهنگ افشین آذری به نام عطر تنت

Text Music Afshin Azari Called Atre Tanet

✿●✿روی چشم من جاته وابسته به دو دستاته میمیرم و زنده میشم و شاید✿●✿
✿●✿روی تو شدم وسواس حس من که پابرجاست تموم عشق من نفس هاته✿●✿
✿●✿روی چشم من جاته وابسته به دو دستاته میمیرم و زنده میشم و شاید✿●✿
✿●✿روی تو شدم وسواس حس من که پابرجاست تموم عشق من نفس هاته✿●✿
متن آهنگ عطر تنت از افشین آذری

✿●✿روی چشم من جاته وابسته به دو دستاته میمیرم و زنده میشم و شاید✿●✿
✿●✿روی تو شدم وسواس حس من که پابرجاست تموم عشق من نفس هاته✿●✿
✿●✿روی چشم من جاته وابسته به دو دستاته میمیرم و زنده میشم و شاید✿●✿
✿●✿روی تو شدم وسواس حس من که پابرجاست تموم عشق من نفس هاته✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ عطر تنت از افشین آذری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد