اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ محمد علیزاده بارون نم نم

متن آهنگ محمد علیزاده به نام بارون نم نم

Text Music Mohammad Alizadeh Called Baroone Nam Nam

✿●✿غم اومدو من دیگه دخلم اومدو✿●✿
✿●✿ازت خبر نیست ...✿●✿
✿●✿خیلی چیزا بود که بگم دردامو ریختم ✿●✿
✿●✿تو خودم تنهام گذاشتی له شدم✿●✿
✿●✿ازت خبر نیست ...✿●✿
متن آهنگ بارون نم نم از محمد علیزاده

✿●✿غم اومدو من دیگه دخلم اومدو✿●✿
✿●✿ازت خبر نیست ...✿●✿
✿●✿خیلی چیزا بود که بگم دردامو ریختم ✿●✿
✿●✿تو خودم تنهام گذاشتی له شدم✿●✿
✿●✿ازت خبر نیست ...✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ بارون نم نم از محمد علیزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد