اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش

متن آهنگ حسین توکلی به نام عشق خوش آرایش

Text Music Hosein Tavakoli Called Eshghe Khosh Arayesh

✿●✿جان به لبم کردی بس که تو خونسردی ✿●✿
✿●✿رفتی که برگردی ماه شب من✿●✿
✿●✿تویی آرامش آنکه شدم رامش ✿●✿
✿●✿عشق خوش آرایش تاب و تب من✿●✿

متن آهنگ عشق خوش آرایش از حسین توکلی

✿●✿جان به لبم کردی بس که تو خونسردی ✿●✿
✿●✿رفتی که برگردی ماه شب من✿●✿
✿●✿تویی آرامش آنکه شدم رامش ✿●✿
✿●✿عشق خوش آرایش تاب و تب من✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد