اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علیرضا عصار دلتنگ

متن آهنگ علیرضا عصار به نام دلتنگ

Text Music Alireza Asar Called Deltang

✿●✿به حرفم میرسی یک روز تو هم هم رنگ من میشی ✿●✿
✿●✿توام یه آدمی دیگه توام دلتنگ من میشی✿●✿
✿●✿به حرفم میرسی یک روز توام همرنگ من میشی ✿●✿
✿●✿توام یه آدمی دیگه توام دلتنگ من میشی✿●✿

متن آهنگ دلتنگ از علیرضا عصار

✿●✿به حرفم میرسی یک روز تو هم هم رنگ من میشی ✿●✿
✿●✿توام یه آدمی دیگه توام دلتنگ من میشی✿●✿
✿●✿به حرفم میرسی یک روز توام همرنگ من میشی ✿●✿
✿●✿توام یه آدمی دیگه توام دلتنگ من میشی✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ دلتنگ از علیرضا عصار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد