اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ کینا Can We Kiss Forever

متن آهنگ کینا به نام Can We Kiss Forever

Text Music Kina Called Can We Kiss Forever

♩♪♬I tried to reach you, I can't hide♩♪♬
♩♪♬من تلاش کردم به تو برسم، نمیتونم پنهانش کنم♩♪♬
♩♪♬How strong's the feeling when we dive♩♪♬
♩♪♬چقدر قویه احساسی که داریم وقتی میپریم♩♪♬

ترجمه آهنگ Can We Kiss Forever از Kina

♩♪♬I tried to reach you, I can't hide♩♪♬
♩♪♬من تلاش کردم به تو برسم، نمیتونم پنهانش کنم♩♪♬
♩♪♬How strong's the feeling when we dive♩♪♬
♩♪♬چقدر قویه احساسی که داریم وقتی میپریم♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد