اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ حمید هیراد گفتم بمان

متن آهنگ حمید هیراد به نام گفتم بمان

Text Music Hamid Hiraad Called Goftam Beman

♩♪♬گفته بودم که آرامشم میرود♩♪♬
♩♪♬ نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی♩♪♬
♩♪♬گفته بودم نرو خواهشا میشود ♩♪♬
♩♪♬پیش من باشی سازشم میشود♩♪♬
♩♪♬گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی ...♩♪♬

متن آهنگ گفتم بمان از حمید هیراد

♩♪♬گفته بودم که آرامشم میرود♩♪♬
♩♪♬ نقطه امن آسایشم میرود گفتم تا بدانی♩♪♬
♩♪♬گفته بودم نرو خواهشا میشود ♩♪♬
♩♪♬پیش من باشی سازشم میشود♩♪♬
♩♪♬گفتم تا بدانی به تو گفتم تا بمانی ...♩♪♬

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد