اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ سینا حجازی سوگوار

متن آهنگ سینا حجازی به نام سوگوار

Text Music Sina Hejazi Called Soogvar

✿●✿من دل شکسته ترک وطن کردم✿●✿
✿●✿خونین و خسته ترک وطن کردم✿●✿
✿●✿سهمی از این شکار ندارم چون✿●✿
✿●✿من خود شکار شما بودم✿●✿

متن آهنگ سوگوار از سینا حجازی

✿●✿من دل شکسته ترک وطن کردم✿●✿
✿●✿خونین و خسته ترک وطن کردم✿●✿
✿●✿سهمی از این شکار ندارم چون✿●✿
✿●✿من خود شکار شما بودم✿●✿

به لینک زیر مراجعه نمایید :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد