اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ علیرضا طلیسچی علمدار

متن آهنگ علیرضا طلیسچی به نام علمدار

Text Music Alireza Talischi Called Alamdar

 ♩♪♬من علمدارم علمدار من علمدارم علمدار ♩♪♬
 ♩♪♬بر حسینم یار و غمخوار بر حسینم یار و غمخوار ♩♪♬
 ♩♪♬نه سری مانده نه دستی نه سری مانده نه دستی ♩♪♬
 ♩♪♬کمرم را تو شکستی کمرم را تو شکستی ♩♪♬

متن آهنگ من علمدارم علمدار بر حسینم یار و غمخوار علیرضا طلیسچی

 ♩♪♬من علمدارم علمدار من علمدارم علمدار ♩♪♬
 ♩♪♬بر حسینم یار و غمخوار بر حسینم یار و غمخوار ♩♪♬
 ♩♪♬نه سری مانده نه دستی نه سری مانده نه دستی ♩♪♬
 ♩♪♬کمرم را تو شکستی کمرم را تو شکستی ♩♪♬

منبع :http://melotext.ir/

متن آهنگ من علمدارم علمدار بر حسینم یار و غمخوار علیرضا طلیسچی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد