اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ همایون شجریان من کجا باران کجا

متن آهنگ همایون شجریان به نام من کجا باران کجا

Text Music Homayoun Shajarian Called Man Koja Baran Koja

متن آهنگ من کجا باران کجا همایون شجریان

♩♪♬ من کجا، باران کجا و راه بى پایان کجا♩♪♬ 
♩♪♬ آه این دل دل زدن تا منزل جانان کجا♩♪♬ 
♩♪♬ ‎هرچه کویت دورتر، دل تنگ‌تر، مشتاق‌تر♩♪♬ 
♩♪♬ ‎در طریق عشقبازان مشکل آسان کجا♩♪♬ 

به لینک زیر مراجعه نمایید :

متن آهنگ من کجا باران کجا همایون شجریان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد