اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ هوروش بند به نام دلم پریشونه

متن آهنگ هوروش بند به نام دلم پریشونه

Text Music Hoorosh Band Called Delam Parishoone

متن آهنگ دلم پریشونه از هوروش بند

من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون 
من کور بشم ای کاش جلو چشامه خاطره هامون
هی یادت میادش میذاشتی با عشق سر روی شونم 
تو صدام میکردی بهت میگفتم دردت به جونم ...
مثل موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور ...

متن آهنگ دلم پریشونه از هوروش بند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد