اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

متن آهنگ پدرام پالیز به نام مجنونم

متن آهنگ پدرام پالیز به نام مجنونم

Text Music Pedram Paliz Called Majnoonam

متن آهنگ مجنونم از پدرام پالیز

دیوانه چه کنم در همه جا یاد تو دارم در سر 
دیوانه همه شب میل تو دارم چه کنم وای دگر
دیوانه چو من عاشق اگر بود به تو دل میبست 
حیرانم تو نشستی پیش رویم انگار ماه نشست
مجنونم و لیلامی دقیقا اونی که میخوامی 
جا داره عاشق تر شی تا بفهمم همیشه باهامی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد