اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز شنبه 19 مهر 93

فال روزشنبه 19 مهر 93،فال روز 19 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93

 

 

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

 

فال روزانه،فال روز شنبه 19 مهر 93



برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


خلق و خو و سلامت بدنی شما به شدت تحت تاثیر شرایط خانه است. کارهای خانگی ممکن است استقلال شما را کنار بزنند. شاید مجبور شوید که تسلیم اقتدار والدین یا دیگر اعضای خانواده شوید. اگر می خواهید یک آپارتمان اجاره کنید بهتر است اجاره نامه ی خود را بازبینی کنید.


اردیبهشت:


امروز مسایل غیرمنتظره ای می توانند در اطرافتان رخ دهند. مثلا یکی از همکاران، همسایه ها یا اقوام ممکن است طوری رفتار کنند که انتظارش را ندارید. اگر شما و همسرتان در تنش هستید، اطرافیان می توانند در رفع آن کمک کنند.


خرداد:


روزی عالی برای خرید، به ویژه خریدهای بزرگ است. این خرید می تواند یک جنس جدید و بسیار جالب باشد که روی ذهنیت اطرافیان تاثیر زیادی می گذارد. با این حال، آماده باشید که بیش از حدی که برنامه ریزی کرده بودید خرج کنید. بسیاری از شما امروز پولی را برای خرید چیزی که برای سلامتیتان مناسب است کنار نخواهید گذاشت.


تیر:


فرصت های آغازین شما حسادت دیگران را برمی انگیزانند. بسته به شرایط، این می تواند ظاهر عالی، توانایی مالی خوب، حمایت افراد بانفوذ، یا مقام شخصی خودتان باشد. تنها چیزی که مانده تا انجام دهید این است که انتظارات را محقق کنید.


مرداد:


در اعداد امنیت وجود دارد! فردگرایی شدید ویژگی درونی شماستت، ولی امروز نباید روی آن حساب باز کنید. وقتی تنها هستید بیشتر به چشم می آیید، ولی آسیب پذیریتان نیز بیشتر است. تصمیم بگیرید که به یک انجمن بانفوذ ملحق شوید که می توانید از آن بعنوان منفعی اضافی برای سود بردن و حمایت استفاده کنید.


شهریور:


باید روابط و پیوندهای خانوادگی خود را محکم حفظ کنید. درواقع، ارتباطات قوی و متعددی را با افراد زیادی ایجاد کنید. بهتر است که این روابط بر اساس منافع غیررسمی، و سرگرمی ها و خویشاوندی باشد.


مهر:


اگر در رویای تغییر سریع زندگی خود بوده اید (مثلا تغییر حرفه یا سبک زندگی خود) امروز روز آن است که برای آن اقدام کنید. بااین حال، سعی کنید برای یک یک شرایط به محاسبه ننشینید و آماده ی این باشید که با رخدادهای هیجان انگیزی روبه رو شوید.


آبان:


امروز مطلوب و پر از شگفتی های خوشحال کننده است. تغییرات غیرمنتظره در رخدادها برایتان مفید خواهد بود. مثلا ممکن است چیزی که به دنبالش بوده اید را سریع تر و راحت تر از آنچه که فکر می کردید به دست آورید.


آذر:


امروز روز الهامات، بصیرت، و ایمان به قدرت های بالاتر یا توانایی خودتان است. برای این که یک کار دیگر بکنید یا شهامت تغییرات شدید را پیدا کنید ضروری است که روحیه ی خوشبینی داشته باشید.


دی:


مردم اطرافتان می خواهند در همه چیز کاملا حق داشته باشند و حرف آخر مال آنها باشد. آنها را شاد کنید و فعلا خود را به عقب بکشید. وقتی شریک یا رقیبتان مشغول تحسین از خود است، می توانید به راحتی به موضوعات شخصی خود بپردازید (که برای شما اهمیت زیادی دارد).


بهمن:


رخدادهای مثبت امروز تاحدی می توانند برای شما تبدیل به سردرد شوند. ممکن است هزینه های غیرمنتظره ای پیش بیایند (هزینه در انرژی، زمان، پول یا نگرانی). بااین حال، کار نداشتن برای آنهایی که می توانند چه کار می کنند و چرا آنرا انجام می دهند می تواند ترسناک باشد.


اسفند:


هربرنامه یا فعالیتی که داشته باشید، امروز برای تمام شما پر از موفقیت است. هم موفقیتی را بدست می آورید که استحقاقش را دارید و هم شانس شگفت آوری به سراغتان می آید. اگر در نهایت در مورد روزتان احساس خوبی نداشتید، پس غیرممکن است که بتوان شما را شاد کرد یا اینکه شاید در یک دنیای توهمی و فانتزی زندگی می کنید!



zarsms.net


NAZAR


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد