اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روزجمعه 18 مهر 93

فال روزجمعه 18 مهر 93،فال روز 18 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،

فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93




http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روزجمعه 18 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


شاید ساعات صبح خسته کننده و رخوت آور باشند. در نزدیکی عصر تغییراتی که پیش بینی می کنید یا از آنها می ترسید رخ می دهند. در این دوره، احتمال تغییرات ناگهانی در ورابط مهم افزایش می یابد. اگر با کسی در جنگ هستید، شاید بطور غیر منتظره ای او قدمی به سمت آشتی شدن بردارد.


اردیبهشت:


امروز هیچ چیز جدید یا سختی را آغاز نکنید. بهتر است که ساعات صبح را صرف استراحت بکنید و فعالیت های ساده و لذت بخش انجام دهید. هنگام عصر شاید دردسرهای غیرمنتظره ای در رابطه با سلامتی خود یا مشکلاتی در انجام مسئولیت های خاص را تجربه کنید.


خرداد:


ساعات روز به نظر هیچ خبر مهمی در پی نخواهند داشت و در محیطتان هم تغییری رخ نمی دهد. اگر دارید از کنجکاوی یا کم صبری می میرید، تا عصر صبر کنید. این زمانی خواهد بود که زندگیتان روشن و پرحادثه می شود. شاید به یک قرارملاقات، پیاده روی یا منزل کسی دعوت شوید.


تیر:


مردم اطراف شما مودب بوده و شرایط تا هنگام عصر آرام و بی دغدغه خواهد بود. کمی استراحت کنید و انرژی خود را ذخیره کنید که بعدا به آن نیاز دارید. احتمال وجود تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان و همچنین جروبحث های بد با اعضای خانواده وجود دارد


مرداد:


هنگام رسیدن شب باید کاملا هشیار باشید. در این زمان شاید دیگران خیلی به شما نیاز داشته باشند. شاید مجبور شوید که مرکز سازمان دهی یا اطلاعاتی برای یک رخداد تفریحی باشید. فرصتی عالی خواهید داشت تا شوخ طبعی و دانش خود را نشان دهید.


شهریور:


خودتان و همچنین دیگران را دوست دارید. اغلب لبخند بزنید تا درمورد نتیجه ی رخدادهای روز هیچ نگرانی پیدا نکنید. باید روی چیزهایی که طبیعت به شما داده است مثل لباس و رفتار خوب تاکید داشته باشید. زنان با کمک یک آرایش بهتر می توانند زیباتر دیده شوند.


مهر:


در هنگام صبح یا عصر دوست ندارید که چیزی را تغییر دهید. به طور کلی از خود و زندگیتان راضی و شاد خواهید بود. به لوازم آرایشی توجه بیشتری داشته باشید. اینها در این دوره سرگرمی خواهند بود.


آبان:


اجتماعی بودن و عطشتان برای تغییرات ابتکار شما را بیشتر می کند. برنامه های اخیرتان ممکن است تغییری بسیار غیرمنتظره پیدا کنند. حتی فروتن ترین شما هم دوست خواهند داشت که سرگرم شوند، بازی کنند و ورزش های ذهنی و بدنی داشته باشند.


آذر:


توجه زیادی به ناامیدی ها و دردسرهای جزیی صبح نشان ندهید. اگر با پشتکار یکی از وظیفه های خود را انجام داده باشید، نباید درمورد بقیه ی آنها نگرانی داشته باشید. در انتهای روز شاید بطور فعالی با دوستان و اقوام تعامل کنید. تبادل نظر، لطیفه گویی و اطلاعات می توانند لذت بخش ترین و الهام بخش ترین جزء روابط اجتماعی باشند.


دی:


ستاره ها تاکید می کنند که باید از ساعات روز استفاده کنید. هرگونه کاری را به حداقل محدود کنید و کمی هیجانات مثبت ذخیره داشته باشید. در انتهای روز ممکن است شرایط غیرقابل کنترل باشند. بهترین تصمیمی که می توانید بگیرید این است که آنرا به حال خود بگذارید.


بهمن:


هنگام عصر نیاز پیدا می کنید که یک همسخن خوب داشته باشید. این نیاز دوطرفه خواهد بود. الان وقت خوبی است تا مکاتبه و تماس راه دور داشته باشید. تفاهم دوطرفه ممکن است توسط موانع قانونی و روانی متوقف شود.


اسفند:


نباید برای آغاز یک مکالمه ی آرام و تعامل لذت بخش خیلی صبر کنید. در انتهای روز شرایط بالا می گیرد – نتایج آن می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. اگر روابط شدید هستند، سعی کنید حتی جرقه ی جزیی ترین جروبحث ها را نیز خاموش کنید. در غیر این صورت این جرقه به آتش یک نزاع تبدیل می شود.




zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد