اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس غرور جدید 93

اس ام اس غرور بیجا،اس ام اس غرور93 جدید،اس ام اس احساسی و غرور ،اس ام اس های جدید غرور 93 ،پیامک غرور بیجا،پیامک عسق و غرور،اس ام اس های درباره غرور و آدم مغرور ،اس ام اس آدم مغرور،پیامک درباره غرور ،اس ام اس شکستن غرور ،اس ام اس غرور 2014،sms ghoror,sms ghorore bija,payamake ghoror,sms ghoror 93,sms adame maghror

 






بسوزد دلت که سوزاندی دلم را
به ویرانی کشاندی منزلم را
فکندی زیر پا احساس و شورم
نکردی رحم، حتی بر غرورم


.
اس ام اس های زیبای غرور
اس ام اس جدید غرور
.


گرچــه ای دوســــت غرور دلــــــت احســــاس مـــرا درک نکـــرد
آفریــــن برغـــم عشــــقـــت کــه مرا ترکـــ نکرد


.
اس ام اس های زیبای غرور
اس ام اس جدید غرور
.


شده بازیچه ای قلب صبورم
شکستی عاقبت بال غرورم
به آسانی گذشتی از کنارم
مثال دفتری کردی مرورم


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

سری جدید اس ام اس غرور
اس ام اس غرور زیاد
.


آدمی غــــــرورش را خیلی زیاد
شاید بیشتر از تمـــــــام داشتــه هــــایــش دوست می دارد
حالا ببین اگر خودش، غـــــــرورش را بـــه خـــــاطــــر تـــــو، نادیده بگیرد
چه قدر دوســتت دارد  و این را بِفهــــــــــــم آدمیــــــــــزاد


.
سری جدید اس ام اس غرور
اس ام اس غرور زیاد
.


گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای
من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام
به خاموشی مغرورانه ات
شکستی تو مرا


.
سری جدید اس ام اس غرور
اس ام اس غرور زیاد
.


گاهی دلم می خواهد
وحشــیانه غرورت را پاره کنم!
قلب ترا در مشتم بگیرم و بفـشارم
تا حال مرا لحظه ایی بفهمی !


.
سری جدید اس ام اس غرور
اس ام اس غرور زیاد
.


خدا بودم خدای خودپرستان
گدا کردی مرا تو سنگ مغرور
مرا باور به بی همتائی ام بود
مرا از باور خود کردی ام دور


.
سری جدید اس ام اس غرور
اس ام اس غرور زیاد
.


کاش می فهمیدی که تــــــــــو از دید من زیبا بودی
دیگران حتی نگاهت هم نمی کردند
و تـــــــــو چه اشتباهی مغرور شدی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد