اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز چهار شنبه 16 مهر 93

فال روز چهار شنبه 16 مهر 93،فال روز 16 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93

 

 

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

 

فال روزانه،فال روز چهار شنبه 16 مهر 93 


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


قطعا نفهوم شما از عدالت با تفکر دیگران از آن تفاوت دارد. بسیاری از شما اعتقاد دارید که پایه ی روابط باید استقلال آن ها باشد. بااین حال، شرکا و اقوام شما تفکر متفاوتی دارند. سعی کنید سازش داشته باشید و هنگام اثبات حرف خود خیلی پرخاشگر نباشید.


اردیبهشت:


فضای اطراف شما تا هنگام شب پرتنش می ماند. این فضا پر از جروبحث و نزاع است. این امکان هست که مجبور شوید خیلی زود بیدار شوید تا به کسی کمک ضروری برسانید. حتی عادی ترین رخدادها هم در این شرایط می توانند محکوم به شکست باشند.


خرداد:


در مود استراحت، جشن و خوش گذرانی هستید. بااین حال، با داشتن بهترین قصد در ذهنتان نیز کارهایتان و نیز حرکات دیگران پر از تاثیرات جانبی منفی هستند. تعاملات لذت بخش می توانند به از دست رفتن پول یا جروبحث ها مادی شوند.


تیر:


مهم است که برای اعمال خود مسیر درست را انتخاب کنید. بدون آن تلاش های شما برای خلق فضایی کوچک و مطلوب در خانواده یا ازدواج می تواند شرایط را بدتر کند. امروز خیلی بی طرف و باسیاست نیستید.


مرداد:


در حال شکوفایی هستید و اطرافتان پر از حامیان و هم سخنان خوب است. بااین حال، اگر درگیر بعضی کارها مثل بهبود چیدمان منزل شوید، همه چیز می تواند در یک چشم به هم زدن خراب شود.


شهریور:


فضای کلی امروز ناراحت است، ولی می توانید از بسیاری مشکلات اجتناب کنید. بهترین راه برای حفظ تعادل درونی این است که درگیر یک فعالیت منحصر به فرد و جالب شوید. این فعالیت نباید ربطی به روزمره یا آروزهای کاری داشته باشد.


مهر:


برای شما سخت است که رفتارهای شکست ناپذیر خود را در شرایط امروز به رخ بکشید. برای اثبات تصویر خود از یک فرد متعادل و آرام وقت دیگری را در نظر بگیرید. امروز رفتار متعادل شما با ظهور گاه و بی گاه خشم، حسادت، پرخاشگری و ناامیدی همراه می شود.


آبان:


امروز برای شما گم شدن در خششم خیلی ساده است. نگرش منفی شما در برابر یک نفر می تواند تقویت شود. این احتمال هست که کسی از شهری دیگر شما را ناامید کند (مثلا به نظرات مشترکتان خیانت کند). بااین حال، دلایلی برای رفتار پرخاشگرانه در شما وجود دارد.


آذر:


امروز روزی بحث انگیز برای آنهایی است که سرگرمی های گروهی، بازی های تیمی و رخدادهای خانوادگی مشترک را ترجیح می دهند. شانس این را دارید که رهبر شوید، ولی برایتان ساده نخواهد بود که از رهبری خود دفاع کنید. در روزی شبیه امروز مخالفت و جروبحث می تواند باعث خراب شدن سرگرمی هایتان شود.


دی:


شما به هدفتان می رسید، ولی باید تلاش زیادی کنید و حتی از خودگذشتگی داشته باشید. احتمالا فردی در اطرافتان هست که اماده است یک نزاع با شما شروع کند. احتمالا این فرد را خیلی خوب می شناسید. این فرد می تواند همسر، یکی از اعضای خانواده یا یک رقیب پیشین باشد.


بهمن:


شرایط امروز باعث می شود مردم جنبه های نه چندان خوب خود را نشان دهند. امروز روزی نیست که به دنبال کمک دست های جدید باشید، یا حمایت یا تعامل نزدیک خود را با مردم اطرافتان پیشنهاد کنید. اگر روابطتان اخیرا با شکاف مواجه شده اند، سعی کنید به جای اینکه اجازه بدهید این آشوب به انفجار برسد آنرا حل کنید.


اسفند:


رخدادهای امروز آزمونی هستند بر نجابت و عدالت شما. "قضاوت نکنید تا مورد قضاوت قرار نگیرید". این باید شعار قطعی شما باشد زیرا این قانون تضمینی خواهد بود برای سلامت ذهنی و مانعی برای غرورتان.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد