اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 15 مهر 93

فال روز سه شنبه 15 مهر 93،فال روز 15 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93

 

 

http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

 

فال روزانه،فال روز سه شنبه 15 مهر 93 


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:

امروز نمی تواندروز تغییرات روشن باشد. امروز روز استراحت کردن و لذت بردن از ارتباطات متعادل است. شاید مجبور شوید با یک مشتری ملاقات کنید، به دکتر سری بزنید یا با وکیلتان حرف بزنید. در حین یک بحث جزییات را روشن کنید، ولی انتظار نداشته باشید که رقیبتان نظرش را عوض کند.

اردیبهشت:

امروز در روابط و نظم همه چیز پر از آرامش است. امروز برای پذیرفتن تلاش های جدید به اندازه کافی مصمم نیستید. بعلاوه، شرایطط مشخصا در طرف شما نیستند. هیچ وظیفه ی سنگینی را قبول نکنید.

خرداد:

امروز روحیه تان بالا و حافظه تان کوتاه است. نگرش سبک کمک می کند لحظات ناخوشایند را فراموش کرده و روی مسایل مثبت تمرکز کنید. این احتمال هست که در تمام مدت روز به یاد رخدادهای اخیر بوده و تبادل نظر کنید.

تیر:

مصمم بودن شما که اخیرا به یکی از مشخصه های شما تبدیل شده به آرامی از بین می رود. احتمالا قبل از رفتن به سمت یک مرحله ی دیگر از برنامه تان به یک استراحت خوب نیاز دارید. امروز احساسات قوی پیش نمی آیند.

مرداد:

تعامل شما با چرخه ی معمول اجتماعیتان آرام و با تعادل است. سوءتفاهم های داغ آرام شده و بی ربط خواهند شد. انهایی که دوستان جدیدی پیدا کرده اند دوباره از انتخاب درست خود راضی باشند. اگر برعکس تصمیم گرفته اید که به یک رابطه پایان دهید، آنرا به شیوه ای مودبانه و دوستانه انجام دهید.

شهریور:

صرف نظر از جنسیت، سن و شغل امروز تمام شما به جزییات زیبایی شناختی حساس هستید. زیبایی و تعادل تاثیری آرام کننده روی شما خواهند داشت. اگر احساس ناراحتی می کنید، برای کسی که دوستش دارید یک هدیه ی کوچک تهیه کنید یا کمی به خودتان برسید.

مهر:

روزتان عالی خواهد بود اگر آن را با این قانون بگذرانید: رهرو آن است که آهسته پیوسته رود. امروز اولویت شما نیازهای خودتان است. نگذارید هیچ کس این تعادل را به هم بزند. انهایی که بیش از حد به خودفشار آورده اند شانس این را دارند که استراحت کنند، انرژی کسب کنند و تعادل خود را بازیابند.

آبان:

برایتان سخت است که سروقت باشید و به همه چیز برسید. درگیر کارسخت نشوید و یچ پروژه ی مهمی را آغاز نکنید. زمان را طابق با ندای درونی خود بگذرانید. در صورت لزوم، کمی از وقت خود را به تنهایی یا بیرون با کسی که از بودن در کنارش لذت می برید صرف کنید.

آذر:

امروز توازن هم در روح و هم در اطرافتان بازخواهد گشت. دوباره افکارتان مثبت شده و احساسات آشفته دیگر فریبتان نمی دهند. تنها نمانید. خلق خوبتان را با دوستان به اشتراک بگذارید. مشکلات کوچک خودشان حل می شوند.

دی:

امروز قادر نخواهید بود که کاملا استراحت کنید. شرایط مهم نیست، احتمالا تا آخر شب پرتنش باشید. به احتمال زیاد تصمیم بگیرید که احساسات خود را از دیگران مخفی کرده و تصمیم بگیرید که مودبانه لبخند زده و رفتارهای بی عیب و نقصی از خود نشان دهید.

بهمن:

شانس طرف شما آمده و باید از آن استفاده کنید. وقت خوبی برای سخت کار کردن نیست. علاقه تان به تعامل و مطالعه ممکن است مستقیما کاربرد نداشته باشد، ولی شکل کنجکاوی، علاقه به شایعات و گپ زدن با غریبه ها به خود بگیرد.

اسفند:

چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید امروز باید این شعار را در نظر بگیرید: برای تاثیر گذاری ظاهر خود را بیارایید. هرچه شرایط پر استرس تر باشد، داشتن ظاهر زیبا و شکیل اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد. بر اساس موقعیت لباس بپوشید و رفتار کنید.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد