اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز شنبه 12 مهر 93

فال روز شنبه 12 مهر 93،فال روز 12 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93




http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز شنبه 12 مهر 93 


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


فروردین:


ستاره ها پیشنهاد می کنند که روی جنبه های مشکل ساز زندگی تمرکز کنید. این بدین دلیل نیست که می خواهند یک افسردگی دیگر ار تجربه کنید. بلکه باید بعضی موانع را از راه بردارید. علاقه تان به مرگ، وراثت، بدهی، امور بنگاهی و حرفه دوبرابر می شود.


اردیبهشت:


شریک (رقیب) شما برایتان مرموز باقی می ماند. شاید در یک لحظه همکاری کند و در لحظه ی دیگر انعطاف ناپذیر و محکم باشد. این شاید شما را برنجاند. باید درک کنید که رقیب شما صرفا بطوری استثنایی طبقه بندی شده عمل می کند.


خرداد:


در تمام مدت روز با موانع می جنگید. احتمال دیر کردن، از دست دادن ارتباط، تاخیر داشتن و رد شدن بسیار بالااست. در این دوره برایتان سخت خواهد بود که با بچه ها، همکاران، همسفران و اعضای کارکنان نقطه مشترک پیدا کنید و کنار بیایید.


تیر:


گفته های عزیزانتان ممکن است شما را ناراحت یا هشیار کنند. شاید با اتهام حریص بودن، و بی محبت بودن مواجه شوید. شاید به شما کمک نشود یا مکالمه ای محرمانه با شما صورت نگیرد. حتی رفتارهای با سکوت هم احتمالا وجود داشته باشند. خوشبختانه این ها مشکلاتی موقتی هستند. در کل شما در کنترل کامل هستید.


مرداد:


محیط امروز به نظر خصمانه می آیند و برای آن هم دلایلی وجود دارد. نداشتن آسایش خانگی، مشکلات حرفه ای، فضای سخت در خانه، نداشتن زمان یا بار مسئولیت شخصی ممکن است بار سنگینی باشند بر دوش شما.


شهریور:


به سختی قادر خواهید بود که آرام و طبیعی باشید. رفتار شما ممکن است محدود شود که عزت نفس پایین شما آن را توضیح می دهد. به دلیل سیل هیجانات منفی روابط با دیگران خوب پیش نمی رود.


مهر:


شاید مشکلاتی مرتبط با بدهی، مالیات و وراثت را تجربه کنید. نباید برای کمک مالی یا حرفه ای، به سمت دوستانی بروید که فقط در اوقات بیکاری با آنها خوش گذارنی می کنید. احتمال رد شدن از بحران به تنهایی نیز کم است.


آبان:


باید آماده باشید که انرژی شخصی خود را بر سر تمام پروژه ها بریزید. شاید کمی مشکلات مرتبط با بازاریابی، تحول شغلی، دفاع از تز، یا پر کردن گزارش پیدا کنید. شاید با والدین یا مدیران یک مکالمه ی ناخوشایند داشته باشید.


آذر:


به شدت مستعد غافل شدن از مسایل پنهان شرایط و تظاهر به این که همه چیز عالی است، هستید. حیف! اصلا نمی توانید به این شیوه هیچ کس را فریب بدهید و فقط نتیجه ی همه چیز را بع تاخیر می اندازید. تصویری واقعی از رخدادهای اخیر را ارزیابی کنید.


دی:


تفکر شدید شما درمورد آینده امروز زیاد می شود. به احتمال زیاد مسیر اشتباهی را انتخاب کرده اید. شاید الگوی کسی الهام بخشتان بوده که برای شما خیلی مناسب نیست. شاید در روابط شما با دوستان بحرانی پیش بیاید.


بهمن:


هنگام تعامل با دیگران صادق و سازنده باشید. اگر غرور، شان، و تحقق حرفه ای در خطر باشند، ظرافت های دیپلماسی داشتن به درد نمی خورد. روابط شما با مدیریت، والدین، شرکا و بچه ها به دلیلی تنش روانی ساده نخواهد بود.


اسفند:


امروز به ندرت می توانید از کاری که عاشق انجام دادنش هستید لذت ببرید. شاید بطور آزارنده ای در تمام مدت روز مزاحمت های خارجی شما را آَشفته کند (تماس ها، نصیحت ها و انتقاد). شاید در خدمات اطلاعاتی و پزشکی کمی مشکل پیش بیاید.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد