اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

استاتوس عاشقانه 93-2014 جدید

استاتوس عاشقانه ، استاتوس عاشقانه جدید ، اس ام اس استاتوس عاشقانه جدید ، اس ام اس استاتوس جدید ۹۳ ،اس ام اس استاتوس عاشقانه مهر ۹۳ ،استاتوس عاشقانه مهر ۹۳ ،جملات عاشقانه استاتوس ،جدیدترین استاتوس عاشقانه مهر ۹۳ ، استاتوس عاشقانه و جملات کوتاه ،جدیدترین جملات عاشقانه و احساسی ، پیامک استاتوس جدید ،استاتوس ۲۰۱۴ ،اس ام اس استاتوس غمگین عاشقانه  ،استاتوس عاشقانه غمگین ۹۳






www.rahafun.com love status for me design استاتوس عاشقانه اسفند ماه




تو را نمی دانم…..
ولی من حرف اخرم را با بغض خوردم
.
استاتوس عاشقانه سری جدید
جملات استاتوس سری جدید
.
چیزی در سینه ام به شکلی بد خیم تو را می خواهد…
.
استاتوس عاشقانه سری جدید
جملات استاتوس سری جدید
.
آرزوی من ماندن اوست …
خدایا اگرآرزوی او رفتن من است …
آرزوی او را براورده کن …
من جز آرزوی او آرزویی ندارم … !!!
.
استاتوس عاشقانه سری جدید
جملات استاتوس سری جدید
.
بـی تـــو ،
حـتّــــی بـــاران هــــــم بــــــوی ِ تشنـــــگی می دهـــــــد …
.
استاتوس عاشقانه سری جدید
جملات استاتوس سری جدید
.
کاش دنیا یک بار هم که شده بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش؟!
.
استاتوس عاشقانه سری جدید
جملات استاتوس سری جدید
.
نوازشگر خوبی نبودی سفید شده تار مویی رو که میگفتی با دنیا عوضش نمیکنی!


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

باران بهانه ایست ازجنس حضورتو ،
اگرروزی قطره ای صورتت را بوسید
و گونه هایت گلگون شد به یاد من بیافت ،
چراکه ثانیه هایم سخت می گذرد…..
پیامک استاتوس احساسی استاتوس احساسی و غمگین
.
تمام دنیا هم که بروند تمام دنیا هم که نباشند تمام دنیا هم که مرا نخواهند تمام دنیا هم که آوار شود بر سرم تمام دنیا هم که دل خراب مرا خرابتر کنند
تو هستی…
آغوش تو باشد ، بوسه‌‌های تو باشد ، همین برای یک عمر زندگی‌ کافیست…
.
پیامک استاتوس احساسی استاتوس احساسی و غمگین
.
تــــقـصـیـر ِ خــودم بـود کــه عـــــــــــاشــقـت شــدم وگـــرنـه هـیـــچ آدم ِ عــاقـلـی دل بــــه فــــرشــــتــــه نـــمـی بـنـدد…
.
پیامک استاتوس احساسی استاتوس احساسی و غمگین
.
آب و هوای دلم آن قدر بارانیست که رخت های دلتنگی ام را مجالی برای خشک شدن نیست. این گونه است که دلم برایت همیشه تنگ است…
.
پیامک استاتوس احساسی استاتوس احساسی و غمگین
.
دیشب خسته تر از هر روز بودم
کاش میشد گوشه ای می نوشتم
خدایا خیلی خسته ام
فردا صبح بیدارم نکن
.
پیامک استاتوس احساسی استاتوس احساسی و غمگین
.
به لبهایم قفل زدم درباره عشق تو به کسی چیزی نگویم شاید روزی خودت آدم شوی….


نظرات 1 + ارسال نظر
mina 1393/07/10 ساعت 11:13

جای من یک دل سیر چشم در آینه اندازو بگو :بهترینم ای دوست یادگاردیروز دل من سیر برایت تنگ است.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد