اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 8 مهر 93

فال روز سه شنبه 8 مهر 93،فال روز 8 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز سه شنبه 8 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


امروز مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، شما تعادل ذهنی خود را حفظ می کنید زیرا شرایط خودشان به کمکتان می آیند. اگر خسته اید، وقت خوبی برای استراحت است. امروز با موفقیت می توانید با استرس بدنی مقابله کنید (اگرچه توصیه می شود که خودتان را در معرض فشار بیش از حد بدنی قرار ندهید).


اردیبهشت:


فضای امروز تغییرات گزافی را ایجاد می کنند و توصیه می شود که خیلی برای انجام یک حرکت دیگر صبر نکنید. امروز روز کارهای پرانرژی است. روحیه ی ماجراجو کمک می کند که حتی کندترین شما هم بر درون گرایی و قدرت عادت غلبه کنید.


خرداد:


امروز شرایط مطلوبی برای بهبود روابط زناشویی فراهم می شود. امید آوردن احساسات به روابط قدیمی که اخیرا و کم کم در حال ناپدید شدن بود، امروز قوی می شود. اتحاد شما با کمک بچه هایی تان که در آستانه ی تغییر هستند تقویت می شود.


تیر:


مسایل حمایت کننده از زندگی ممکن است تمرکز امروزتان باشند. در این دوره شما احساس می کنید دوست دارید به خرید یا ملاقات مکان های جالب، خرج کردن پول روی چیزهای کوچک خسته کننده و ضروری، و همچنین هدیه، مسافرت، ماجراجویی و غیره بپردازید.


مرداد:


امروز رقابت با شما سخت می شود. اعتماد بنفس دارید و این خودش دوسوم موفقیت است. امروز برای انهایی که عزت نفسشان در نتیجه ی اشتباهات خود یا بدشانسیشان کم شده خارق العاده خواهد بود. روی پروژه هایی تمرکز کنید که حداکثر پتانسیل شما را درگیر می کنند.


شهریور:


نباید جست و جو برای منابع جدید را متوقف کنید. اگر سرنوشت فرصت های جالب زیادی را بر سر راهتان قرار نمی دهد، از گشتن به دنبال آن در اطراف خود دست نکشید، حداقل در افکارتان! باید بعضی پروژه ها را به زمانی بهتر موکول کنید.


مهر:


نیاز شما برای تغییر که مدتی است در حال پرورش یافتن است، امروز شکل می گیرد. شاید ناگهان احساس کنید دوست دارید ظاهر خود را تغییر دهید، یک هدف جدید در نظر بگیرید، سبک زندگی خود را تغییر دهید یا مفاد یک قرارداد کاری را اصلاح کنید.


آبان:


چارچوب مثبت و خوش بین شما امروز از هر خلق و خوی دیگری قابل ترجیح تر است. باید سعی کنید که در هر شرایط جنبه های مثبت را ببینید و درمورد آن واقعا شاد باشید. روز خوبی است که به دنبال منابع درآمدی و همچنین گرفتن پاداش و منفعت فعالیت اخیرتان باشید.


آذر:


امروز تمایلات طبیعی و کلاسیک شما تاثیر بزرگی روی تصمیماتتان دارند. شاید به زمین شناسی، جامعه شناسی، فلسفه، زبان های خارجی، امور بین المللی، یا کلاس های بازیگری علاقه پیدا کنید. اگر تصمیم گرفته اید که تحصیلات تکمیلی را ادامه دهید، به ندای درون خود گوش کنید. ناامیدتان نخواهد کرد.


دی:


امروز شانس این را دارید تا موقتا مسایل روزمره و دردسرهای پیش آمده از آنها را فراموش کنید. شرکا، مشتریان و رقبای شما احتمالا از یک استراحت لذت خواهند برد، پس چرا شما نیز همین کار را نکنید؟ سعی نکنید که به رخدادها فشار بیاورید که اتفاق بیفتند.


بهمن:


یک بهمنی معمولی امروز نمی تواند تنهایی را تحمل کند. دیگر درمورد یک نفر که قرار است دوستتان شود تردید ندارید. قطعا با داشتن هم کیشان درکنار خود یا در مصاحبت یک هم پیمان امتحان شده شاد خواهید بود.


اسفند:


آنهایی که چیزی حز یک هنرمند آزاد نیستند در راه خود با مانعی روبه رو نمی شوند و می توانند به لذت بردن از زندگی ادامه دهند. بااین حال، اگر در رویای یک محبوبیت و شناخته شدن بطور رسمی (داشتن شغلی خوب، ازدواج) و مزایای اجتماعی آن هستید، باید که ریتم زندگی خود را کمی تغییر دهید.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد