اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

استاتوس عاشقانه جدید

استاتوس عاشقانه،استاتوس عاشقانه مهر 93،استاتوس جدید عاشقانه 93،استاتوس عاشقانه 1393،استاتوس عاشقانه جدید 1393،استاتوس عاشقانه جدید 93،جدیدترین استاتوس های عاشقانه،استاتوس عاشقانه فاز سنگین،استاتوس عاشقانه سنگین 93،استاتوس های زیبای عاشقانه 93،استاتوس های عاشقانه جدید مهر ماه 1393،دلنوشته های عاشقانه جدید،دلنوشته عاشقانه مهر 93،دلنوشته عاشقانه جدید 93




www.rahafun.com love status for me design استاتوس عاشقانه اسفند ماه


سرمایه ام تویی !
از تمامِ دنیا فقط …
بی اندازه دوستت “دارَم”

.
استاتوس عاشقانه جدید 93
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ !

.
استاتوس عاشقانه جدید 93
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.

دوست داشتنت بوی باران می دهد
همان قدر بی مقدمه ، همان قدر بی دغدغه
فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی . . .


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب


 
تمام دوستت دارم ها را قطار کرده ام ، تا مرا به تو برساند . . .
.
استاتوس عاشقانه جدید 93
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
کاش باورت نشود که چقدر دوستت دارم
تا تمام عمر آنرا به “تو” ثابت کنم
.
استاتوس عاشقانه جدید 93
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
ﻣﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺑﺪﺍﺭﻡ
ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ شک ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯِ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ ﺑﻮﺩﻩ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻣﺎ !
.
استاتوس عاشقانه جدید 93
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
تمام دکترها جوابم کرده اند
عجب سرطان بدخیمیست دوست داشتنت . . .
.
استاتوس عاشقانه جدید 93
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
سفر به فضا سفینه نمی خواهد
تو بگو دوستت دارم ، فضا با من . . .
.
استاتوس عاشقانه جدید 93
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
نه آبم که رد شوم ، نه سنگم که سفت !
من از جنس دلم ، آدمم ، دوستت دارم !
.
استاتوس عاشقانه جدید
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
می پرسی : چقدر دوستم داری ؟
می خندم : جهان را متر کرده ای ؟!
.
استاتوس عاشقانه جدید 93
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
لبهایم را در گلدان می کارم
گلواژه ی “دوستت دارم” می روید . . .
.
استاتوس عاشقانه جدید
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
تو را چون آب دریا دوست دارم
به قدر خواب و رویا دوست دارم
سرکاری ! همه اینها دروغه
تو را من بیش از اینها دوست دارم
.
استاتوس عاشقانه جدید
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
وقتی تو نیستی …
غریبانه زیستن کار من است
وقتی تو نیستی …
” واژه ها هم خساست می کنند نه دلبری ”
کم آورده ام !
غریبی را بر این دو خط واژه “ دوستت دارم ” حک کن !
بی هوا نوشتم، به هوای کسی …
.
استاتوس عاشقانه جدید
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
ﺑﺎ ﺁﻧﮑﻪ ﺯﻧﻢ . . .
ﻧﻤﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﮔﺮ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﮐﻨﻢ ﻭ ﻣﻦ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
ﻧﻤﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﻣﻦ ﺑﺒﻮﺳﻤﺖ . . . !
ﻧﻤﯽ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﮔﺮ ﺟﺎﺭ ﺑﺰﻧﻢ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻘﻢ !
ﻭﻟﯽ ﻭﺍﯼ ﺑﺮ ﺁﻥ ﻭﻗﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧﺎﺯ ﮐﻨﯽ . . .
ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ، ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﻣﯽ ﺭﻭﻡ
.
استاتوس عاشقانه جدید
دل نوشته های جدید عاشقانه 93
.
کلماتم را
در جوی سحر می‌شویم
لحظه‌هایم را
در روشنی باران‌ها
تا برای تو شعری بسرایم، روشن
تا که بی‌دغدغه بی‌ابهام
سخنانم را
در حضور باد
این سالک دشت و هامون
با تو بی‌پرده بگویم
که تو را
دوست می‌دارم تا مرز جنون
دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی




zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد