اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز پنجشنبه 3 مهر 93

فال روز پنجشنبه 3 مهر 93،فال روز 3 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg


فال روزانه،فال روز پنجشنبه 3 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

فروردین:


رفتار شما بطور متعادلی فعالیت و اجتماعی بودن را با هم ترکیب می کند. مستعد کاربرد رویکردهای خلاقانه برای مشکلات اخیر هستید. بعلاوه، گفته های شما با اعمالتان حمایت می شوند. این تاثیری مثبت روی محبوبیتتان خواهد داشت.


اردیبهشت:


شرایط امروز مستلزم عکس العمل سریع، انعطاف پذیری و ذکاوت است. وقت خوبی برای خریدن تجهیزات کوچک تر، وسایل خانه، وسایل ارتباطی و حمل و نقلی است. همچنین امروز پیشنهادات جالب دو بار برایتان تکرار نخواهد شد.


خرداد:


سخت است که با سرعت، چیره دستی و هوش شما رقابت کرد. غیرممکن است که بتوان به شما رسید. مجبور نیستید که به دنبال کلمات بگردید حتی در پرتنش ترین شرایط. سادگی ای که در راه یافتن به فرضیات خود دارید به اندازه ی تواناییتان برای خواندن ذهن مردم تاثیرگذار است.


تیر:


امروز فضایل انکارناپذیرتان غیرقابل اجتناب هستند، ولی بهتر است که امروز این ویژگی ها را به رخ نکشید. از خودراضی بودن، بلندپروازی، لحن دستوری و خودشیفتگی شما دیگران را از شما می راند.


مرداد:


بیکار ننشینید. شرایط کاری خیلی خوبی دارید که برایتان شکل می گیرند. هرکاری که امروز انجام می دهید در نهایت به نفع آینده تان خواهد بود. باید ارتباطات مفیدی هنگام کار کردن در تیم خود ایجاد کنید. وقت خوبی برای مکالمات، ملاقات با مردم جدید و تمرین کردن است.


شهریور:


مصمم باشید. با یاد داشته باشید که موفقیت بزرگ از پیروزی های کوچک ساخته می شود. امروز موقع سخاوت بیش از حد و حساس بودن نیست. هنگام تعامل با دیگران باید ادب و عملگرایی را با هم ترکیب کنید. از پیگیری علایق خود خجالت نکشید.


مهر:


امروز فضای عظیمی برای تفکر به شما داده می شود و می توانید از چرخه های اجتماعی خود استفاده ی گسترده ای کنید و دانش خود را به رخ همه بکشید. اگر در حال مطالعه هستید تسلط بر دانش جدید برایتان خیلی ساده خواهد بود.


آبان:


توانایی شما برای واگذار کردن مقام خود به مولفه ی اصلی موفقیتتان تبدیل می شود. اگر خیلی مبتکر و باهوش نیستید، بدون دستیارات تیزهوش و زرنگ نمی توانید کاری بکنید. برنامه ها را در آرامش اداره بریزید و کارهای واقعی را به افراد باانرژی تر و پرزورتر واگذار کنید.


آذر:


چرخه ی اجتماعی نامحدودی که همه ی شما دارید خدمت زیادی به شما خواهد کرد. مثلا مجبور نیستید که زمان زیادی را صرف کنید تا کسی را نگه دارید یا اخبار را بفهمید و کاغذها را محضرداری کنید. امروز همچنین شما را به یادجروبحث های قدیمی می اندازند که تا حالا فراموششان کرده بودید.


دی:


در تمام مدت روز درگیر مکالمات کاری، مطالعه ی مکاتبات کاری و ارتباط با اعضای داره خواهید بود. ممکن است مسافرت های ضروری کاری و بعضی تغییرات در روزمره های اداره پیش بیایند.


بهمن:


امروز ارتباطات انسانی منبع اصلی موفقیت برای شما هستند. شاید فکر کنید ککه هیچ چیز به شما بستگی ندارد، ولی مساله این نیست. امروز است که شما شانس آغاز کردن، احیا کردن یا بهبود روابط با دیگر مردم را پیدا خواهید کرد.


اسفند:


امروز روز ارتباط و تلاش های مشترک است. یک مکالمه داشته باشید و از دادن کمک به افرادی که به آن نیاز دارند اجتناب نکنید. زمینه ی روانی رخدادها که به آن علاقه ی زیادی دارید خیلی برای امروز مناسب نیست. سعی کنید از آن دوری کنید. در غیراین صورت ممکن است مردم شک کنند که شاید شما سعی دارید آنها را افشا کنید و ماهیت واقعی تمایلات عمیق آن ها را برملا کنید.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد