اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز چهار شنبه 2 مهر 93

فال روز چهار شنبه 2 مهر 93،فال روز 2 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،فال امروزمن،
فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز چهارشنبه 2 مهر 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید

  

فروردین:


نشانه های شخصیت قویتان که امروز نشان می دهید حساسیت شما را پنهان می کند. در عمق وجود شما شخصیتی آرام و وابسته وجود دارد، ولی همه این را نمی دانند. بااینحال، حساس بودن شما مانع انجام کار خودتان نمی شود.


اردیبهشت:


رخدادهای امروز ثابت نمی ایستند. به جنبه های حال و آینده ی این رخدادهای فکر کنید. با تنهایی عمل کردن و رسیدن به مشکلات خودتان تنها در خطر این خواهید بود که خود را در حاشیه ی زندگی پیدا کنید. برای حفظ تعادل خود، باید نقطه تعادل دیگری برای خود پیدا کنید.


خرداد:


حتی ظریف ترین برنامه ها و طرح ها می توانند امروز محقق شوند اگر به یک سیستم بچسبید و بدانید چه می خواهید. وقت خود را برای گپ زدن های پوچ به هدر ندهید. بیاموزید که چطور رازهایی که به شما گفته شده است را نگه دارید. فرصت نشان دادن حرفه ای بودن خود، وفاداری به ایده آل ها و اصول خود و در صورت لزوم وفاداری شخصی خود به رییس را از دست ندهید.


تیر:


امروز دارید یک پیشرفت پیوسته ی بزرگ درمسیر موفقیت می کنید. در مورد هیچ چیز نگرانی نداشته باشید. شرایط پایدار است و در برابر هر آشوبی محافظت می شوید. وقتی عالی است تا پروژه ها و روابطی که از انها رضایت کامل دارید را توسعه دهید.


مرداد:


گفته ها نقره اند، ولی سکوت طلاست. این جمله را همیشه تکرار کنید. کلمات شیرین بی فایده اند اگر نتوانند به قلب همسخنتان راه پیدا کنند. بااین حال، شفقت اصیل با سکوت می تواند معجزه کند.


شهریور:


اوقات سختی را در حالتی خواهید داشت که سعی می کنید دیگران را درک کنید. حتی دوست قدیمی یا همسرتان هم به نظر یک معما می آیند. حقیقتا نمی توانید که دنیای غنی دیگران را اکتشاف کنید، ولی جالب است که قادر خواهید بود با موفقیت با آنها همکاری کنید.


مهر:


امروز پیش زمینه ی تثبیت زمینه های مالی و حرفه ای برایتان محیا می شود. این برای هرگونه کار مرتبط با فراهم سازی کمک و خدمت مطلوب است. موفقت شما بزرگتر خواهد بود اگر قلب و روحتان را درگیر کاری که می کنید کنید به ایده، حرفه ای بودن، و احترام به بزرگان و سنت ها وفادار باشید.


آبان:


امروز به شما آرامش، تعادل درونی و اعتماد به نفس می دهد. مهم نیست چه می کنید، استراتژی شما نتایج قابل قبولی خواهند داد. می توانید با خیال راحت بر اساس اصول اخلاقی و حرفه ای خود عمل کنید.


آذر:


بهتر است که تقاضای یک موقعیت مدیریتی مخفی داشته باشید نه رهبری آشکار. شاید مجبور باشید بعنوان بخشی از یک گروه معنوی یا رییس یک گروه خانوادگی عمل کنید. روزی مهم برای آنهاییست که فعالیت هایشان با ثروت زیاد، امور بانکی، فرهنگ ملی یا سیاست مرتبط است.


دی:


یک شانس دیگر دارید تا بخشی از چرخه ی اجتماعی باشید، عضو یک سیستم یا فرقه باشید، و همچنین یک اتحاد همکاری را تثبیت کنید. اگر واقعا به آن علاقه دارید، باید به دنبال گریزراه باشید، منعطف و بابصیرت باشید.


بهمن:


شاید به دنبال این باشید که موقعیت مالی خود را تقویت کنید. احتمال اکتساب مالی قابل توجه خیلی بالاست (کمک مالی، افزایش حقوق، تلافی، پرداخت پیش از موعد، بدست آوردن سود در حساب بانکی و غیره).


اسفند:


روزی خارق العاده برای محرک و پاسخ است. شاید کل روز را روی مبل لم داده تلویزیون ببینید یا در ساحل دراز بکشید. هم چنین ممکن است در سرگرمی مورد علاقه تان گم شوید. توازن، قابل اتکا بودن و قابلیت پیش بینی در روابط شخصی مورد انتظار هستند.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد