اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس دوست دارم جدید

اس ام اس دوست دارم 93،اس ام اس دوست دارم 1393،اس ام اس دوست دارم جدید،اس ام اس دوست دارم جدید 93،اس ام اس جدید دوست ارم 1393،اس ام اس عاشقانه دوست دارم،اس ام اس عاشقانه دوست دارم 1393،اس ام اس زیبای دوست دارم مهر 93،اس ام اس دوست دارم مهر 93،اس ام اس دوست دارم جدید مهر ماه 93،اس دوست دارم مهر ماه 93،اس دوست دارم مهر ماه 1393،پیامک دوست دارم جدید،پیامک دوست ارم 1393،پیامک دوست دارم جدید 1393





sms-i-love-u



و حدس میزنم شبے مرا جواب میکنے
و قصر کوچک دل مرا خراب میکنے
سر قرار عاشقے ھمیشہ دیر کردہ اے
ولے براے رفتنت عجب شتاب میکنے


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


ب خاطر تو من ھمیشہ باھمہ غریبہ ام
تو کمتر از غریبہ اے مرا حساب میکنے
و کاش گفتہ بودے از ھمان نگاہ اولت
ک بعدہ من دوبارہ دوست انتخاب میکنے


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


سلامتی همه اونایی که دلشون و حرفشون یه رنگه
نه اونایی که فقط دروغاشون قشنگه!



بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !
حسی است
که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است
من دریا را تقدیمت میکنم


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


مـــوهـــایـــم که یـکدسـت ..
هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !
بـــــاز هــــم بـــــا عـشق می نویـسم :
دوستـــت دارم …


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !
نظرِ دِلـــــــم بود


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


نمی‌دانم تا کی دوستم داری
هرجا که باشد
باشد
هرجا تمام شد
اسمش را می‌گذارم
آخر خط من
باشد؟


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


تو را بیشتر از
تعطیلی مدرسه دوست دارم !


.
اس ام اس دوست دارم مهر ماه 93
اس ام اس جدید دست دارم 1393
.


آنقدر دوست داشتنى هستى
که ایستاده هم به دل مى نشینى





NAZAR


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد