اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز سه شنبه 1 مهر 93

فال روز سه شنبه 1 مهر 93،فال روز1 مهر 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته مهر 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه،فال روزانه مهر ماه 93



http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز دوشنبه 31 شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


  

فروردین:


تمام امرو شما امروز بطور حیرت انگیزی پیشرفت می کنند اگر پایه و اساس خوبی را بگذارید.خلق خوب شما خستگی و تحریک پذیری شما را جبران می کند. شاید از جلسات کوتاه مراقبه یا یادآورهای مرتب لحظه های مثبت زندگی بتوانید بهره ببرید.


اردیبهشت:


امروز شانس مال شماست. اگر شد و خود را در یک دم یافتید و یا در خطر رسیدن به بن بست بودید، از تقاضای کمک اورژانسی دیگران نهراسید. دوستان و اقوام شما برای نجات شما خیلی مایل خواهند بود.


خرداد:


به ارتقای احساسی اصیل و علاقه ی شدید به کاری که می کنید نیاز دارید تا موفقیت خود را تثبیت کنید. چشمانتان را روی هدف اصلی خود یا چند چند هدف بزرگ باز نگه دارید. اراده ی شما کمک می کند خود را از وابستگی خود به تغییرات خلق و خو آزاد کنید که امروز احتمال پیشآمد آن زیاد است.


تیر:


هرچه آرزوها و برنامه هایتان برایتان مهم تر باشند، بیشتر هم توصیه می شود که تحقق آنها را به بعدا موکول کنید. در یک حالت احساسی و بدنی خوب هستید، و همچنین شرایط امروز هم خیلی کمکتان می کنند. کارامدتر و خوداشتغال تر باشید – قدمی بیشتر از این نمی توانید بردارید.


مرداد:


شرایط کلی شما امروز بحث برانگیز خواهند بود. وقت خوبی است تا همه چیز را به اتمام برسانید. بااین حال، آغاز های جدید توصیه نمی شوند. از صداقت افراطی در احساسات و گشودگی در امور اجتناب کنید. باید تصمیم بگیرید که فعلا برنامه ی خانواده و کار خود را نزد خود نگه دارید.


شهریور:


امروز در محل کار و روابط خود به شدت تبدیل به یک آدم فتنه گر می شوید. فعالیت تشدیدشده ی شریک شما مورد انتظار است و این ممکن است به خاطر انگیزه های مخفی اش باشد. دخالتی در کارهای پرانرژی دیگران نکنید. کارآمدی آنها هیچ چیز را از شما نمی گیرد.


مهر:


فعالیت های هرروزه نیازمند این هستند که سریع، منعطف، بابصیرت و قادر به سازگاری روانی با محیط جدید باشید. با داشتن این ویژگی ها می توانید به سرعت عضو یک تیم شوید، افرادی کمکتان کنند و روابط خوبی با مدیریت برقرار کنید.


آبان:


آرزوها و توانایی های شما با هم سازکاری عالی دارند. به لطف این وضعیت هنگام رسیدگی به امور خود مشکلی نخواهید داشت و می توانید اقتدار و مقام به دست آورده ی خود را تثبیت کنید. از شما تحسین می شود، به شما احترام می گذارند و از شما کمک می خواهند.


آذر:


شرایط امروز فعالیت های مخفیانه، حل اختلافات خانوادگی، رفع مشکلات در یک تیم بدون اذعان عمومی آنها را تسهیل می کند. می توانید تصمیمات مهمی از جمله تصمیمات کاری را بر اساس حس ششم بگیرید.


دی:


شراکت شما پر از ثبات خوشایند در احساسات و کارهاست. وقت خوبی برای پروژه های مشترک و نمایش متقابل توانایی هاست. یک معامله ی موفقیت آمیز می تواند در راه باشد. یک شرایط مبهم در نهایت روشن می شود. اگر با کسی توافق ندارید، او ممکن است تلاش کند تا این رابطه را نجات دهد.


بهمن:


امروز درآمد شما در مرکز توجهتان است. اگر واقعا به پول اضافه ای نیاز دارید، نباید روحیه ی خود را ببازید. شاید شانس این را داشته باشید تا یک منبع درآمد خوب پیدا کنید، ولی احتمالا موقتی خواهد بود. بسیاری از شما مخارجی جزیی خواهید داشت.


اسفند:


امروز شما را پرانرژی تر و با هوش تر می کند. امروز تفریحات فعال، تعامل با نیمه ی دیر، علاقه ی شدید به کارها، و تحقق سریع آرزوهایتان عملی می شود. جنبه ی هنری شما به منبعی عظیم از الهامات برایتان تبدیل می شود.
 


zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد