اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

فال روز دوشنبه 31 شهریور 93

فال روز دوشنبه 31 شهریور 93،فال روز31 شهریور 93،فال ایام هفته،فال ایام هفته شهریور 93،
فال امروزمن،فال امروزمن چیست،فال ماه تولد،فال روز تولد، فال قهوه ،فال حافظ،فال روزانه


http://zarsms.net/wp-content/uploads/2014/04/images_4_21.jpg

فال روزانه،فال روز دوشنبه 31 شهریور 93


برای خواندن فال به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

 

فروردین:


تعلق خاطر شما به وطنتان امروز احساسات تحولی برایتان بوجود می آورد. نیاز به این دارید که مردم در نزدیکتان باشند، ولی اگر همه چیز آنطور که می خواهد نباشد، منفجر خواهید شد. ممکن است بر علیه مقام والدینتان یا دیگر افراد بانفوذ شورش کنید.


اردیبهشت:


امروز روابط فامیلی و برادری خواهری برایتان معنای خاصی دارد. یکی از اعضای مسن تر خانواده ممکن است نقش مهمی در زندگیتان ایفا کند. با اعضای بااحترام خانواده تان و همچنین اقوامی که در خارج زندگی می کنند در تماس باشید. اگر با همسرتان تفاهم ندارید، دخالت وی ممکن است برایتان منفعت داشته باشد.


خرداد:


امور مالی و خریدها در صورتی که آنها را از قبل برنامه ریزی کنید موفقیت آمیز خواهند بود. اکتساب های خودبه خودی پر از هزینه ها و شکست های احتمال خواهند بود. توصیه می شود که خریدهای بزرگ تر و باارزش را به سرعت توسط یک شرکت معتبر بیمه کنید.


تیر:


الان موقعیت شما به طور غیرمنتظره ای سفت و سخت است. شما توسط اقتدار خود محافظت می شوید یا اینکه از محافظت و همراهی یک فرد قابل اتکا بهره می برید. در برابر تمام بلایا محافظت می شوید و تمام دردسرهای زندگیتان به راحتی قابل حل هستند.


مرداد:


امروز چهره ی شاداب شما آسیب پذیری و اتکایتان به مردم را پنهان می کند. به آن توجهی نکنید و سعی نداشته باشید که به تنهایی به اهدافتان برسید. دیوارهای خانه تان را قوی کنید، هم عملا و هم از نظر ذهنی. باید ارتباط خوبی با اعضای با نفوذ خانواده داشته باشید.


شهریور:


دوستان و اقوام نقش مهمی در تغییراتی که امروز تجربه می کنید ایفا می کنند. بسیاری از چیزها در زندگی شما به ماهیت این ارتباطات بستگی دارند و خودتان را هم خوب این را می دانید. با آرزوها و حقه های بیش از حد خود صبر آن ها را لبریز نکنید.


مهر:


امروز اراده تان دو برابر می شود. برای اینکه قادر شوید قدمی دیگر به سمت هدف خود بردارید و بلندپروازی هایتان را راضی نگه دارید، آماده شده اید که از سرگرمیها دست بکشید و زندگی شخصی خود را فراموش کنید. تمرکز شما ممکن است روی موضوعات خانگی تنظیم شود.


آبان:


امروز روز ایده آلی است برای هر تلاشی که می خواهید انجام دهید. مردم و شرایط به نفع شما هستند. با موفقیت از هر شرایطی گذر می کنید که برای خودتان منفعت خواهد داشت. لحظه ی مناسبی است که یک تعطیلی یا مسارف طولانی را آغاز کنید (البته به شرطی که از قبل برنامه ی حرکت را چیده باشید).


آذر:


حتی اگر به شکست نزدیک شده اید باید به بهترین ها ایمان داشته باشید. موفقیت امروز یک نمونه ی روشن است از اینکه چطور نیروی غیب در زندگیتان وجود دارد. کمکی غیرمنتظره ممکن است از طرف اقوام یا دوستان قدمی به شما بشود.


دی:


امروز نمی تواند بهترین روز باشد برای اینکه خودتان را راضی نگه دارید. مهم نیست چقدر سخت تلاش می کنید، پیروزی وقتی که با دیگران مقایسه شوید به نظر نوید بخش نمی آید. مطمئنا فردی وجود دارد که قدرتمندتر، محبوب تر و خوش شانس تر از شما باشد.


بهمن:


تنهایی بد است. شبینه به همه ی بهمنی ها این شانس را داشته اید که این را به خودتان ثابت کنید. برای تحقق برنامه هایتان، به حمایت مالی، خانوادگی یا اخلاقی نیاز دارید. اگر می خواهید انرا به دست آورید، سعی کنید که تمرکزتان را از علایق فکری به معنویت و گرمای ارتباطات انسانی تغییر جهت دهید.


اسفند:


روز خارق العاده ای برای فعالیت های لذت بخش است به ویژه در میان خانواده ی خود. وقتی افرادی صمیمی در کنارتان باشند یا همراهان زیادی در اطرافتان باشند به یک میزان احساس خوبلی خواهید داشت. خاطرات مشترک لذت بخش تمام شما را به همدیگر نزدیک تر می کند.



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد