اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس خداحافظی جدید

اس ام اس خداحافظی،اس ام اس خداحافظی جدید،اس ام اس خداحافظی 93،اس ام اس خداحافظی جدید 1393،اس ام اس جدید خداحافظی،اس ام اس جدید خداحافظی مهر 93،اس ام اس باحال خداحافظی،جدیدترین اس ام اس های خداحافظی 93،پیامک جدید مهر 93،پیامک خداحافظی جدید 93،اس خداحافظی جذاب،اس خداحافظی مهر ماه 93،اس ام اس خداحافظی عاشقانه






رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند
آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند
از دل برکه شب سر زد و تابید به خورشید
تا دل روشن نیلوفری اش پاک بماند


.
پیامک خداحافظی مهر ۹۳
اس ام اس جالب خداحافظی
.


این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم


.
پیامک خداحافظی مهر ۹۳
اس ام اس جالب خداحافظی
.


همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .


.
پیامک خداحافظی مهر ۹۳
اس ام اس جالب خداحافظی
.


تکیه به شونه هام نکن
من از تو افتاده ترم
ما که به هم نمی رسیم
بسه دیگه  بذار برم


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

  

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن تا ابد خدا نگهدار


.
اس ام اس غمگین خداحافظی
پیامک خداحافظی غمگین جدید
.


کاش هیچوقت آرزو نمی کردم که کفش های مادرم اندازه ام شود !


.
اس ام اس غمگین خداحافظی
پیامک خداحافظی غمگین جدید
.


خدانگهدار عزیزم اما نمیشه باورم
توی چشام نگاه نکنی این لحظه های آخرم
آخه چطور دلم بیاد چشاتو گریون ببینم ؟


.
اس ام اس غمگین خداحافظی
پیامک خداحافظی غمگین جدید
.


می روم شاید کمی حال شما بهتر شود
می گذارم با خیالت روزگارم سر شود


.
اس ام اس غمگین خداحافظی
پیامک خداحافظی غمگین جدید
.


گفتی خداحافظ ! گفتم نمی خواهی مرا ؟
باشد نخواه ! اما ای کاش می گفتی چرا ؟


.
اس ام اس غمگین خداحافظی
پیامک خداحافظی غمگین جدید
.


خداحافظ نگو وقتی هنوز درگیر چشماتم
خداحافظ نگو وقتی تا هر جا باشی همراتم
تو اون گرمای خورشیدی که میری رو به خاموشی
نمی دونی چقد سخته شبِ سرد فراموشی
شبی که کوله بارت رو میون گریه می بستی
یه احساسی به من می گفت هنوزم عاشقم هستی


.
اس ام اس غمگین خداحافظی
پیامک خداحافظی غمگین جدید
.


خداحافظ نگو وقتی هنوز درگیر چشماتم
خداحافظ نگو وقتی تا هر جا باشی همراتم
چرا حالت پریشونه چرا مایوس و دل سردی
خداحافظ نگو وقتی هنوزم میشه برگردی
تو یادت رفته اون روزا یکی تنها کست میشد
خداحافظ که می گفتی خدا دلواپست میشد
خداحافظ نگو هنوز درگیر چشماتم
خداحافظ نگو تا هر جا باشی همراتم
خداحافظ نگو


.
اس ام اس غمگین خداحافظی
پیامک خداحافظی غمگین جدید
.


تسلیت ای دل ساده/ عشقت را ببین در اغوش دیگری /
تسلیت همه ی خاطرها ////////// خداحاظ عشقم /
 هیچ چیز دیگه برای گفتن نماند / خداحافظ . خداحافظ ای عشق من /
دلم پر است از دستت . چیزی نگو فقط برو برو /



zarsms.net


NAZAR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد