اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان
اس ام اس و فال روزانه

اس ام اس و فال روزانه

مورد داشتیم که,فال روزانه,اس روز ولنتاین,اس ام اس تولد,اس ام اس ولنتاین 2013,مجله بانوان

اس ام اس خاطره جدید 93

اس ام اس خاطره،اس ام اس خاطره 93،اس ام اس خاطره جدید،پیامک خاطره،پیامک خاطره 93،پیامک خاطره 1393،پیامک خاطره مهر93،اس ام اس یاد و خاطره،اس ام اس یا دو خطره مهر 93،پیامک یاد و خاطره 93،پیامک یاد و خاطره مهر 93،پیامک تلخ وشیرین 93،اس ام اس خاطره روز عاشقی ،اس ام اس خاطرات روز عاشقی ،جدیدترین اس ام اس های خاطره






ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺭﻭﺯ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﻭﻝ ﺍﺑﺘﺪﺍﯾﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﺟﺰ ﻣﻦ
ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺶ ﻣﺪﯾﺮ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻗﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﻨﯿﻢ !؟
ﯾﻨﯽ ﺍﺯ ﺑﭽﮕﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻣﻨﮕُﻼﺯﯾﺴﺎﺯﯾﻮﻡ ﻣﺒﺘﻼ ﺑﻮﺩﻡ !


.
اس ام اس خاطره سری جدید۹۳
پیامک خاطره سری جدید
.


تو خیسِ بارانی
اما من مثل اتاق زیر شیروانی پُر از خاطره بارانم …


.
اس ام اس خاطره سری جدید۹۳
پیامک خاطره سری جدید
.


اشک تنها خاطره ایست که این روزها از تو به “یادگار” دارم !


.
اس ام اس خاطره سری جدید۹۳
پیامک خاطره سری جدید
.


یه بار شیر گذاشتم بجوشه که بخوریم، یهو گفتم جوشه شیرید (بجای شیره جوشید)


بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

ما خاطره ها را می سازیم
و خاطره ها ما را ویران می کنند …


.
اس ام اس خاطرات سری جدید ۹۳
پیامک خاطرات سری جدید
.


ﭘﺸﺖ ﻫﺮ ﺗﻮﭖ ، ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ
ﭘﺸﺖ ﻫﺮ ﺧﺎﻃﺮﻩ ، ﺍﺷﮑﯽ …


.
اس ام اس خاطرات سری جدید ۹۳
پیامک خاطرات سری جدید
.


یه بار برای فوت عموی یکی از دوستام، رفته بودیم خونشون تسلیت بگیم وقتی داشتیم خداحافظی میکردیم، دوستم حول شد گفت ایشالا برای عموتون جبران کنیم!!!!


.
اس ام اس خاطرات سری جدید ۹۳
پیامک خاطرات سری جدید
.


طوری خاطره بسازید که
بعد از شما هم بتواند زندگی کند …


.
اس ام اس خاطرات سری جدید ۹۳
پیامک خاطرات سری جدید
.


داشتم پروژه دانشگاه رو درست میکردم بابام اومد تو اتاقم میگه :این چیه؟ میگم :یه قطعه الکتریکی. میگه :کارش چیه؟ میگم :توضیحش سخته. زارت گذاشت زیر گوشم و گفت :فکر کردی اون موقع که ۳ سالت بود و میپرسیدی بابا من چطور درست شدم توضیحش آسون بود؟


.
اس ام اس خاطرات سری جدید ۹۳
پیامک خاطرات سری جدید
.


تو خیسِ بارانی اما من مثل اتاق زیر شیروانی پُر از خاطره بارانم …


.
اس ام اس خاطرات سری جدید ۹۳
پیامک خاطرات سری جدید
.


امروز رفتم آمپول بزنم، وقتی طرف داشت آمپول میزد یه عطسه محکم زدم:
امیدوارم بتونم به لطف خداوند متعال و با استعانت از ائمه
اطهار و با دعای خیر مردم تو پارالمپیک آینده جانبازان و معلولین،
برای کشورم افتخار آفرین باشم


.
اس ام اس خاطرات سری جدید ۹۳
پیامک خاطرات سری جدید
.


دیشب بابام ازم پرسید گوشیتو فارسی کردی؟ من گفتم :نه نبردم فارسیش کنم چون باید Root بشه…! یهو مامانم کاملا جدی گفت :خب بده یکی ببره که روش بشه!
هیچی دیگه تا صبح خودمو کوبیدم تو در و دیوار……!


.
اس ام اس خاطرات سری جدید ۹۳
پیامک خاطرات سری جدید
.


اینقدر خیره میشدند به لحظه های شیرینمان
که اینـــک فقط خاطره های خوش عذابم میدهد
ولی من که به شوریِ چشم اعتقاد نداشتم


zarsms.net


NAZAR


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد